Naša webová stránka používa súbory cookie. Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.

Reklamace a výměna zboží


Kupující je povinen neprodleně uplatnit reklamaci u prodávajícího v souladu s platným reklamačním řádem.  Reklamační řád se vztahuje na zboží, které kupující zakoupil u prodávajícího formou elektronického obchodu na webových stránkách elektronického obchodu prodávajícího.


Odesláním objednávky prodávajícímu kupující potvrzuje, že byl řádně seznámen s obchodními podmínkami a způsobem reklamace zboží, včetně údajů o tom, kde a jakým způsobem lze reklamaci uplatnit.


Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodejce, u kterého byla věc zakoupena. Pokud však existuje jiný servis (autorizovaný servis) v místě prodávajícího nebo v místě bližším ke kupujícímu, uplatní kupující právo na opravu u servisu určeného k provedení záruční opravy. Není-li možné opravu zajistit tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.


Kupující má právo na výměnu zboží pouze v případě, že to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Autorizované servisní středisko rozhodne o přiměřenosti závady formou písemného posouzení závady. Na základě tohoto rozhodnutí budou přijata další opatření v souladu se zákonem.


Pokud je zboží vadné, má zákazník právo na reklamaci tak, že na vlastní náklady doručí zboží do provozovny prodávajícího, vyplní reklamační formulář a doručí jej prodávajícímu. Prodávající určí podobu formuláře a umístí vzor formuláře na internetové stránky prodávajícího. Kupující je povinen ve formuláři uvést přesný druh a rozsah vad zboží.


Formulář stížnosti si můžete stáhnout zde..